Lever!

Jahapp!
 
Medan jag inte har uppdaterat här, har jag istället jobbat, det går bra tackar som frågar! Inga mer vurpor iallafall. Dock råkade jag välta en vagn med brickor, dom gick ju visserligen inte sönder, men det lät rätt rejält och jag kunde inte dölja det för nån. 
 
Men! Jag har serverat tre dagar i rad, utan att tappa en endaste tallrik (paus för 'ta i trä') och inte spillt sås i någons nacke. 
Däremot satte jag igång larmet i receptionen, men jag är inte säker på att våningen längst upp hörde det, så skit samma.
 
Det är rejält jobbigt att gå upp klockan 5 varje morgon (jag borde inte klaga Linda, jag vet) och imorgon kommer nog vara extra jobbigt, ska nämligen på en så kallad pubrunda ikväll, med Chalmers. Fast dom kanske inte alls festar så som man tror, det vet jag ju faktiskt inte, kanske är i säng vid 10 ändå. 
Men det är ju ändå fredag imorgon! 
 
Då har vi after work på läppstiftet! Alla får komma btw! Det är gratis inträde och man får grillbuffe om man köper nåt att dricka! Bra deal! Kom!
 
Sen har ju Lisa flyttat in sen sist! Det är fantastiskt! Även om vi misstajmar våra jobbtider typ jämt och hinner ses i ungefär 5 minut innan nån ska iväg, så är det asgött att ha någon omkring sig och dricka te med när vi väl hinner. 
 
Nä, men nu måste jag rusa, ölen dricker inte sig själv! 
(Jag ska ta det lugnt och inte bryta något ikväll!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0