Swish! (Ljudet av en AK-11)

Satan vad seg jag är nu då! Det är helt enkelt lättare att uppdatera när saker och ting suger.

Så alltså livet är bra mycket bättre än sist jag uppdaterade!

Jag är frisk och kry (hmm, eller egentligen inte alltså, men det är inte för illa ändå.), har fått lön och träffat massa najs folk. Dessutom har jag ju fyllt år!

Det var en strålande dag! Först åkte jag lite i solen och sen blev det dunder afterski på Hinterhag med Chris och lee från jobbet och Jocke, Gustav bland annat. Dom hade bokat bord och bett bandet att sjunga för mig!
Så jävla fint! Jag blev helt rörd!
Sen var det ett jävla röj däruppe ett par timmar. Jag blåste 3.8 nånting på en alkomätare, Lee drog 0.9. Jag vet inte vad det innebär riktigt, men tydligen att jag var i gång iallafall.

Det var kanske inte ultimat att vara full på jobbet, men jag står ju utanför och kastar in folk, så jag klarade mig fint ändå.

Efter jobbet blev det efter fest hos chris och Co, tills kl 8 på morgonen. En kanonnatt med andra ord.

Har hunnit åka lite skidor med! Häromdagen med ett par danskar, Rasmus och Peter.
Jag mötte min överman på 11:an (alltså att köra rakt ner, utan att svänga så att spåren bildar en 11, det har varit lite utav mitt signum i backen), det var verkligen kul!

Jag har vart i kaprun igen och hälsat på bjoern, han hade fixat fin-tårta till mig!

Och idag kommer Viktoria och Nibell hit! Så jävla kul!
Och på onsdag är jag ledig!, woho! Första dagen på över en månad!

Ja, jag har inte mycket mer att säga! Dags att gå upp och starta dagen här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0