Sista motgången?

Hade en kanonvecka med Viktoria och Nibell förra veckan! Det blev några kanonrepor i offpisten i puder, lite redig afterski på Hinterhag och mys och sällskap. Jag saknar er fortfarande! 
 
Förra veckan tappade jag dessutom rösten nästan helt och hållet. Stod på jobbet och viskade till folk som gick förbi att dom skulle gå in på taverne. Det var dock inte enbart negativt, vissa gick in av medlidande, vissa gick in för att det lät "sexigt", vissa gick in för att dom inte hörde alls vad jag sa. 
Nu är den nästan tillbaka iaf, det är skönt. 
 
Idag åkte jag dock på en till rejäl törn. Jag fylle-köpte min ex-kollegas liftkort när han åkte, för 150 €. Tyvärr är han mörk och ganska stor, det stämde inte superbra på mig, så idag åkte jag fast så det skrek om det. "347 € inom en halvtimme, annars ringer vi polisen." Då är det tur att man har en fantastik vän, som löser en snabb överföring till kontot. 
 
Jag hade väl i och för sig kunnat räkna ut att det där skulle hända, men jag är ju ganska lätt övertalad när det gäller att spontanköpa saker. Speciellt på fyllan. Ingen hit. Jaja så är det. Hoppas inte chefen är allt för pissed of bara, dom har nämligen ringt honom med. 
 
Det är i stunder som dessa P3 dokumentär är perfekt att ta till, hur tungt är det egentligen att punga upp lite extra när man lyssnar på folk som pratar om tsunamin eller våldtäkter osv? 
 
Har iallafall bara tre dagar kvar att jobba! Så jävla skönt! Sen blir det ett par chill/festdagar innan jag åker tillbaka till Sverige. 
Kommer antagligen hem nästa onsdag, det ska bli fint som satan faktiskt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0