Frihet

Dåså! Då var sista jobb dagen avklarad! Den gick fint, fick en öl och lite gött tjöt med Chris, Nina och Johnny( mina kollegor alltså)  efteråt med. 
 
Men så satans gött att vara fri nu? Jag är redan lite lullig efter en snabb afterski på Hinterhag. Fint ska det va.
 
Ikväll blir det fest och jag behöver inte kasta in en enda männska! 
Men det har ändå varit ett oväntat najs jobb, efter omständigheterna iallafall. Fick dessutom frågan om jag ville jobba där nästa år mer, även om chefen hatar mig. Måste ha gjort ett ok jobb iaf. 
 
På onsdag ska jag antagligen åka hem, ska bara boka den där satans flygbiljetten  först. Det är både kul och inte. I början räknade jag ner och tiden gick som seg kola. Men nu har jag ändå träffat massa najs folk och det är ganska soft liv här ändå. Men det är nog för att det snart är över. 
 
Om jag ska göra en säsong nästa år ska jag definitivt vara här i december när det kör igång. Fast det är oxå najs att komma in lite efteråt och titta på alla intriger utifrån, för här har alla en "säsongs-partner" och det är inte alls smärtfritt ska ni veta. 
 
Jag har en lista med plus och minus som jag tänkte dra av här. 
Fast inte idag, jag måste packa, ska nämligen flytta ut ut mitt fin-fina rum och ner till chris och Co. det blir najs! 
 
Ha det fint alla, ses så himla snart! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0