Österrike?

Nu var det dags igen! 
Jag orkar inte skapa en ny blogg-jävel så jag kör på den här igen! 
 
Nu är jag på Landvetter, på väg mot Innsbruck via Berlin. 
Därefter borde jag ha bokat en transfer till sölden, men det har jag inte gjort. Och igår fick jag veta att jag missar sista tåget dit med några minuter. 
 
Så första natten couchsurfar jag i Innsbruck. Det kan oxå vara trevligt! Och jag sparar 170 €! Det är ju en vinst i sig när man är pank! 
 
Jag hoppas att jag lyckas ta mig till sölden på måndag iaf. Men nu när jag pratade med gänget där nere finns det tydligen inga tåg i Sölden. Kan det möjligtvis vara så att jag har tittat på tåg till sölden i Tyskland? Hmm.. 
 
Jaja, det är ju några timmar kvar!
 
Känns sjukt najs att vara på gång iaf!  Jag ska försökahålla er uppdaterade! 
 
 
Och nu måste jag löpa på flyget, snart ropar dom på mig. 
 
Auf wiedersen eller vad det nu heter! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0