Moster AK!

 
 
Vilken jävla grej va, numera kan jag inte bara  titulerat mig som, bummare, fattiglapp, tattare, alkoholist utan även som moster! 
Fattar ni? Jag ska lära lillkillen allt jag kan! ( inte än såklart, när han är 18 år. Framtill dess ska jag bara vara snäll och cool.)
 
Iallafall, efter lite övervägande om hemgång eller inte så har jag nog bestämt mig för att vara kvar... Det är ju trots allt bara en månad kvar av säsongen och så mycket missar jag ju inte. 
 
Dessutom älskar dom mig på jobbet nu! ( kanske är något dom bara säger, för att jag inte ska åka hem, men jag är inte så noga med detaljer.) 
 
Häromkvällen gick jag ut med tjejen i baren och hon var jättegullig! Vi blev vänner och inga hard feelings mer. Skönt! Nu fick jag istället höra att jag är den bästa på 4 år, alltså så länge dom har jobbat där. Det känns fint! 
Och, hör hör! Hon gillar inte att åka skidor så mycket, så jag får låna hennes liftkort  när hon inte behöver det. Vilket är ungefär varje dag! Hur jävla grymt?! 
 
Med andra ord börja livet här nere ordna upp sig lite. Det är jag ytterst tackSam för. 
 
Dock har jag som alla anda här blivit sjuk, så idag har jag ändå inte kunnat åka skidor. 
 
Däremot var min och Emils couchsurfar-värd här och hälsade på idag! Det var kul! Vi lunchade och sen skulle vi ta en glüwine på afterskin. Det blev ju givetvis till typ 4 öl också. Så nu ska jag gå till jobbet lite lullig. Det kan aldrig skada tänker jag. 
 
Vad mer? Jo, jag har hunnit titta på pistmaskinerna när står utanför och försöker lura in folk på klubben, fattar ni hur brant det är? Jag får typ svindel bara av tanken! Dom kör ju rakt upp! I mörkret! Jag hade så gärna velat åka med på en tur! 
Det får bli mitt nästa mål med min resa. Bra där! 
 
Dags att dra till jobbet. 
 
Servus! (Hejdå, tror jag.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0