Hej Götet!

Jahaja, då har man flyttat till Göteborg plötsligt! 
 
I Högsbo landar jag till och med nyår. I september flyttar Lisa hit med. Det ska bli kul som satan! Det finns ett fönster som man kan sitta i mörka höstkvällar och filosofera i, när regnet strilar ner på rutan med en kopp te i handen. (Jag håller redan på att vänja mig in med att dricka te.)
 
 
Idag gjorde jag första dagen på nya jobbe, på läppstiftet. Det började med att jag halkade och ramlade raklång på golvet i köket, framför hela gänget. Bra intryck osv. I för sig kan jag känna att det är lika bra, så dom vet vad dom har att hantera framöver. Fick till och med ett köttSår!
 
 
Annars verkar dom väldigt goa, dom skrattade inte ens?  Jag känner ju Linda och Linda, dom är iallafall vettiga båda två så det känns helt rätt får jag säga! 
Sjukt kul att göra nåt nytt med. 
 
Min nacke är snart som ny, är lite stel och öm fortfarande men jag kan röra mig nästan hur som helst, eller ja, iallafall just nacken. Resten av kroppen är stelare än nånsin. 
 
Jag tänkte för övrigt att jag ska bli en statsmänniska nu, vilket är en ganska stor omställning från Kämpersvik. Där hade jag typ ordentliga skor på mig två gånger och duschade inte allt för ofta. Nu måste jag ju vara fräsch och proper och allt det där. Funderar på att köpa portfölj och börja bära kavaj bara för saken skull. Kanske sätta upp håret med en penna och skaffa glasögon. En kille på jobbet sa att man får två par till priset av ett hos nån optiker ochbara ett sånt erbjudande gör ju att det är värt det.
Oj, nu spårade jag ut en smula. 
 
Jaja, det är dags för jordgubbar och mjölk på balkongen nu, jodå, jag njuter minsann fortfarande av sommaren! 
 
Over and out! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0